MITT KIRUNA

Äntligen är jag hemma igen, efter vår långa resa :)
Skulle egentligen kommit hem den 19 juli, men det blev massa tjafs och bla bla..

Nu är iaf kontaken med Eriks familj borta, ingen av dom är värda att ens förtjäna våran respekt samt att ingen av dom är värd att ens se på när Thindra växer upp.
Dom fick en till chans, men dom verkade skita i vilket, ringa soc igen, haha.. gör ni så, för oss spelar det ingen roll, vi sköter vår dotter exeplariskt bra :)


Ni är så jävla insnöade så att ni inte ens känner hundskiten under era egna fötter ;)

Vad ni gör eller säger om mig skiter jag fullständigt i, ni sparka bara er sjävla i arslet.






över till annat, hmm.. få se vad som sker idag, kanske ska ringa runt och hälsa på folk om jag ids, är ju nästan minus här i stan! haha, måste ha jacka och mössa ju :p vilken härlig sommar vi har..


Ska städa som jag alltid gör iaf, skriver sen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0