Stark mat!

Är så förbannat sugen på stark mat, konstigt nog. Har inte vart så förtjust i det förut, men nu vill jag ha det hela tiden. Imon ska vi laga thai mat typ? aa men det blir iaf med wok grönsaker, lövbiff, sötsur sås som man häller i pannan, sen ska vi slänga i nån extra stark sås eller hacka ner chili :)

Idag blir det en tunnbrödsrulle med lövbiff och starksås, medans Erik ska ta nån plockmat, fingersticks, chili chees, lökringar m.m

Pappa ska nog fasta tror jag :p

FAN VAD JAG SAKNAR SWEA!!
Men snart får jag träffa henne igen :) Jeppe ska komma med henne till Luleå, sen blir det ingen hundvakt igen, iaf inte såhär länge, hon får följa med oss överallt nu istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0