AJ MINA FÖTTER

Ni förstår inte hur ont jag har, jag måste gå på tå för att det värker så mkt i mina hälar, har ont i hela foten kan man säga, har inte suttit ner sen sist jag skrev ett inlägg, och det var ju som ett tag sen i think :p

För övrigt så har vi besök av Patte, ia och lilla fina Alice <3 JAG BLIR SÅ BARNKÄR!! mer bejbisar åt mig!
Fast tror inte Erik håller med om det fullt ut :p en till men inge mer tycker han, nåväl, är väldigt nöjd över att pojken min vill ha ett till barn :)



Just ja, jag skulle ju lägga in foton hur det blev i lägenheten, men det är inte klart än, så imon får ni se hur allt blev :) ska på stan också, kolla om jag hittar fina gardiner, mattor m.m till Thindras rum. SKOJ!

KOLLA KOLLA VAD FIN HON ÄR!





Kommentarer
Postat av: ia

fytusan vilken söt dotter man har ;)

2010-05-07 @ 23:20:51
URL: http://iahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0