Äntligen funkar det

med våra rutiner på Thindra, hon vaknar varje dag kl 9 av sig själv, och då är hon hungri, sen är hon alltid hungri dom tiderna vi har bestämmt för att ge henne mat, alltså kl 9.00, 12.00, 14.00, 17.00 och 20.00... DET FUNKADE!!
Innan fick hon mat när som helst, fick lägga sig när som helst och fick kliva upp när som helst.. undra på att ingeting funkade, men nu funkar ju allt som det ska! :D

Kollade faktiskt Nanny på tv, och fick alla tips därifrån.. hon är ju svin bra, kommer lära mig mycket från det programmet. Har som ingen annan att lära mig ifrån, min mamma kommer inte ihåg allt från när jag var liten och hur hon gjorde, och alla som jag känner som har barn är inte speciellt erfarna heller :p så vi kör på Nanny :)



Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är bra att du lär dig Rossly ;)

Så kan du lära mig sen ;)

PUSS!<3

2010-05-13 @ 13:07:34
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Roslin

Jess sen blir det jag som lär ut :) Nanny Elin!

2010-05-13 @ 15:59:21
Postat av: madde

du kan lära dig av mig också elin :P

är dock inte som en nanny men har fungerande sov&mat rutiner iaf:) något så när haha.

2010-05-13 @ 19:25:25
Postat av: Roslin

Jo sov tiderna behöver jag hjälp med, klockan är redan nu mycket och Thindra är inte i säng än heller.. :p

2010-05-13 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0