Är fan sugen på en öl

Mitt i jävla allt, fyfan vad gott med en kall öl! och en cigg på det, GE MIG!
Fick bara sånt där sug helt ifrån ingenstans, vad irriterande.. nog för att vi har massa öl färdig köpt här hemma tills imon, men icke, dom får vi ej röra :)
Sen har vi ju Thindra hemma, så där vart det också ett litet hinder.
Får bita ihop och vänta tills imon helt enkelt :)

Över till annat än öl nu, vann en av dom där barnkläderna som jag hade lagt bud på tradera, SKIT NÖJD! det blev den röda klänningen med 2 blommor på.. lite randig är den också. Längtar tills den kommer i brevlådan så jag får stoppa den på Thindra :)

Har annars jävligt tråkigt, finns ingenting att göra, tvätten är upphängd, golvet är dammfritt, inte en sak nånstans, bara en Erik på hallgolvet och en Thindra i vardagsrummet. Kanske ska spela lite sims? hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0