Attans också!

Vi hade ställt klockan på 08.45 för att komma upp ur sängen tills kl 9 och väcka Thindra, men vi klev upp 09.45..
Vi har börjat med fasta måltider till Thindrus nu, innan fick hon äta när hon blev hungrig, men vi kom på att det kanske inte var så bra, bättre med rutiner.
Hon äter alltid välling på morgonkvisten vid 5 och efter det somnar hon om, sen gröt 09.00, lunch 12.00, mellanmål 14.00, middag 17.00 gröt 20.00 (sen äter hon alltid nån majskrok, banan etc under dagens gång) och efter det är de pyjamas, tvätt och ren blöja, sen natti natti nalle för hennes del :) så till 20.30 ska hon ligga i säng.
Igår la vi henne 20.15 men hon är jätte förkyld och vaknade dock 21.30 igen och ville komma upp, sen somnade hon en halvtimma senare och har vaknat ca 5 gånger inatt, det gör hon alltid när hon är förkyld. Ingen feber som tur är :)

Jodå, om inte allt för länge så ska jag och Erik upp till Ellinor för att börja på Eriks nya tatuering på vänster armen, bild kommer när vi kommer hem :)
Hoppas hon har tid att göra en på mig också, annars får jag vänta tills onsdag tror jag det var :p

Nu har jag inte tid att sitta här mera, skriver en rad eller två när vi kommer hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0