Nästan klar

har städat några timmar nu, har gjort allt förutom att skura :) och det kan jag göra här på nån timme, för det låter inte som dammsugaren :p
Nu luktar det gott här inne, rent och frächt..
Har slängt på tvätt också, hade ganska mycket nu såg jag, får ta fler maskiner imon.

Nu är det iaf dags för mat, Erik håller på att värma i mikron, blir chili corn carne som vi fått av hans päron :)
MAT MAT MAT är ju bara för bra, hade kunnat sitta 24/7 och bara stoppa i mig en massa gosa maträtter, vitlöksbröd, potatisgratäng, kött, sallad, massa såser, grillad kykling, majskolvar, köttbullar med mos och lingonsylt, palt, broccoligratäng, tonfisk, lax med potatis och dillsås! jag dör här hemma! hujj vad sugen man blir..

Nu ska jag tänka på annat, hmm, imon ska vi gunga med Thindra igen :D hopn tycker det är så kul, så man måste ju ställa upp :) sen är det bra för oss båda slöfockar att röra på oss. Vi är ganska så lata..


Nej nu ska jag äta, hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Kicki

VI KAN BLI MATBÄSTISAR Elkko! :)

Jag ÄLSKAR också MAT! :) hihi



<3<3<3

2010-05-19 @ 14:30:21
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Roslin

MAT IS THE SHIT!!! <3<3<3

2010-05-19 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0