På hälsning länge

Kom från Linda för ca 30 min sen kanske, hemma hos mig/oss satt Emilia Flyckt och inväntade mitt sällskap :)
Tänkte först att vi skulle beställa mat från empes, men det hann ju stänga! kände att jag kokade inombords, så jag slängde ihop grillad kyckling med potatis sallad, funkade, men det är inte lika gott som en 150is ost med dubbel ost! mat mat mat..

Oj hoppade nog över det jag egentligen skulle skriva om, blev för mycket mat på hjärnan känner jag.
Nåväl, åkte ner till Linda på glaciären med Tess för att kolla in ett akvarium som jag och Erik är intresserade av, skit fint! det är snart vårat :)
Blir att hämta det nästa vecka nångång, beror på våran ekonomi.
Blev te och kaka också, sen kackel om det ena och det andra, efter en lång stund vid deras köksbord så vaknade deras lilla dotter på 6 veckor, JAG VILL HA EN BEBIS TILL!  JAG KÄNNDE KÄRLEKEN! farligt..

Blir ju att skaffa ett till barn, men inte just nu, finns inte tid och ork till det just nu känner jag /vi.
Förutom min bebis sjuka som dök upp så kom Tobbe förbi efter några timmar, höll i sötingen en sväng och sen åkte vi därifrån, dom slängde av mig på lompis och sen körde dom vidare upp mot Terrassen :)

Nu ska jag kolla in lite saker på nätet, NEJ nu ska jag INTE köpa eller kolla efter onödiga saker.


Här är akvariet vi ska köpa :)









Mamma älskar dig så mycket, du är min livskraft.



Kommentarer
Postat av: Faster

Åhh hon är så söt Thindra. Hon har blivit så stor också=)

Väldigt lik sin far när han var i den åldern.

2010-05-07 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0