Städning

Har hållt på i timmar nu, ont i ryggen och mina små fötter, samma med Erik.. TRÖTTA!
Men än är vi inte klara på långa vägar, Thindra ska få ett eget rum idag, äntligen..
Så nu kna jag och Erkki sova i vårat sovrum som vi inte gjort på väldigt länge.
Sen har vi flyttat upp onödigt skit på vinden som bara tar plats här hemma, poff så hade vi hur mycket plats som helst i våra garderober :)

Fotar sen så ni får se hur det blev i hela lägenheten.

Här är iaf 3 saker som jag fått efter min beställning, ÄLSKAR DOM! (Allt är köpt på Miss Smith´s webshop)


 
En sminkväska som kostar 89 kr

 
Plånboken jag älskar 39 kr


Har ni sett en snyggare"glassklocka"? (69kr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0