Stan en sväng

Var på synundersökning idag, hade fått lite sämre syn på vänster öga, men annars var det som vanligt.
Ska skaffa mig ett par glasögon så jag inte går omkring med linser hela tiden, de är inte bra för ögonen.
Fanns jävligt snygga glasögon om jag får säga det själv, trodde aldrig nått skulle falla mig i smaken, men jag hittade ett par babyrosa, röda och ett par lila som passade mig ganska bra, ska man ha glasögon ska det synas att man har glasögon! :) fina färger och bred båge..

Men ska dit om 2 veckor igen och kolla in nya bågar som dom beställt in..

nåjo, sen har jag vart med Carro som är i stan igen :D skit kul att man får träffa henne igen, hon lånade med sig Swea till byn :) skönt, hundfritt!

Ska passa på att dammsuga hennes bädd nu när hon inte är här.

PIZZA PIZZA PIZZA!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag Längtar till Fredag och få ha PRINSSESAN här, Gullungen som livar upp våran vardag:)

2010-05-12 @ 21:33:32
Postat av: Kicki

omg

2010-05-12 @ 22:50:57
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0