Tradera.com

Har vinnit 3 saker på tradera som jag verkligen ville ha, dels en sminkväska, en skötväska och en portmonä.
Billigt blev det också :) mkt bättre än att handla från butikerna här i stan, då blir det dubbelt så dyrt.
Frakten var bara på 29 till 39 kr, beror på vem man köper av.
Tror de är beroeende framkallande faktiskt, eller jag vet inte riktigt, inte behöver jag köpa nått när jag är inne och kollar på saker, men ser jag nånting som jag själv tyckr att jag tjänar på så lägger jag ett bud.
Här är iaf dom 3 sakerna jag vann! :):)


  

Kitty portmonän (1kr plus 29 kr frakt)
Musses sminkväska ( 1kr plus 29 kr frakt )
Mumin väska ( 9 kr plus 39 kr i frakt )


Kommentarer
Postat av: Jenny!

skön blogg

2010-05-06 @ 13:05:04
URL: http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0