Vilket tjat?

Guuud, jag skriver ju bara om saker jag köper, beställer samt vad jag vill ha, hmm..
Jag måste nog variera lite känner jag :)

Fast jag var faktiskt och hämtade ut 2 saker idag som jag beställde för ca en vecka sedan :p (bild på det i slutet av inlägget)
Nej nu ska jag skriva om annat :)

Dagen har haft sitt slut tycker jag, för nu är det kväll.
Trött som tusan och jag känner bara för att ligga hemma med en cola i min hand, kanske nån bra film eller nått tv program som passar mig.

Men icke, har en gäst på besök som försöker få mig att knalla ner till glaciären, HERRE säger jag bara, mina fötter orkar inte bära mig så långt idag :p

Bättre lycka nästa dag Therese ;)

Har ju vart igång hela dagen, sen Thindra vaknade tills nu, handlat på ica kvantum, handlat på coop, vart på polis stationen och tagit pass, vart förbi soc (utan framgång) postat brev osv..

Jo förresten, jag måste bara berätta att mommo körde över min och Eriks grillade kyckling idag som låg i en ica kasse på backen när vi lastade ur bilen, den blev helt platt och såg sisådär oätlig ut, vad säger man mommo? :p

Ska kolla om Erik får fram nån information från möbelhuset som han sitter i telefon med, våran nya soffa har nämligen kommit idag :) vi har bara lite problem hur vi ska hämta den, men som timbaktu alltid säger, ja det löser sig, allting ordnar sig. tralalaaa!


Min fina t-shirt och Thindras nya mössa, tyck vad ni vill, det är ändå inte ni som ska ha på dom :)


 

T-shirten 69.50 kr och mössan 79 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0